Nowy sklep z ubraniami w dużych rozmiarach "BeStyle" (do rozmiaru 52)

Nie wiem, czy miałyście okazję już poznać internetowy sklep z ubraniami plus size www.BeStyle.pl. Znajdziecie w nim m.in. sukienki, bluzki, spodnie, spódnice, tuniki, a nawet płaszcze w dużych rozmiarach. Niestety głównie do rozmiaru 50-52, tak naprawdę do rozmiaru 50. O rozmiarówce jeszcze napiszę w najlepszej części posta.



Jak sam sklep o sobie pisze: "W naszym sklepie oferujemy ubrania plus size nie tylko w zgodzie z najnowszymi trendami, ale także takie, w których kobieca sylwetka plus size jest perfekcyjnie podkreślona. Pragniemy udowodnić, że ubrania w większych rozmiarach nie muszą być nudne, ani bezkształtne, a moda plus size nie musi ograniczać kobiecych potrzeb i marzeń."



W tym sklepie online z modą dla puszystych znajdziecie dużo nowoczesnych pozycji: kolorowe sukienki w promieniujące radością wzory, spodnie w modnych pastleowych kolorach, ołówkowe spódnice pięknie podkreślające linię bioder i pupę, eleganckie tuniki, ciekawe swetry. Widać, że ktoś włożył dużo energii, by wyszukać te modne perełki dla pięknych kobiet. Znajdziecie też biżuterię i torebki w dobrych cenach. Ale... znajdziecie też dużo klasycznej modny plus size, która już niestety do mnie nie przemawia - bardzo klasyczne sukienki, duże wzory kwiatowe, świecidełka na tunikach, dziwne nadruki itp. Ale rozumiem, że są tez klientki, które takie ubrania lubią i ta część sklepu jest kierowana do nich. Jestem ciekawe co sprzedaje się bardziej i co wolą polskie kobiety plus size.




Ubrania są podzielone według fasonu, koloru, długości rękawa, rodzaj tkaniny (super opcja - na prawdę bardzo potrzebna dla świadomych klientek) i oczywiście rozmiaru.

Znajdziecie też poradnik dotyczący tego, co obrać na wesele i ślub, kiedy ma się duży rozmiar. Fajnie zrobiony, zarówno merytorycznie jak i wizualnie - tego w polskim światku plus size nie było do tej pory. Znajdziecie go tutaj: https://bestyle.pl/lookbook-1-slub-wesele-2018/.



Z racji zawodowych doświadczeń szczególnie doceniam dobrą konstrukcje sklepu online, dobre zdjęcia, logikę strony, ogólną nowoczesność i przejrzystość. Te elementy znajdziecie w tym sklep i z tego powodu bardzo się cieszę, bo takich sklepów w światku plus size ciągle brakuje. A przecież o wiele przyjemniej się kupuje i szuka propozycji ubraniowych dla siebie, kiedy wiadomo jak poruszać się po stronie, kiedy, nie gubię się co chwila i nie otrzymuję tysiąca zbędnych informacji - to na prawdę duży plus dla sklepu www.BeStyle.pl. Nawet fotki z backstagu z sesji ubraniowej (na Instagramie sklepu) są fajne, widać, że ekipa i studio jest profesjonalne - na takie tratowanie zasługują kobiety w większych rozmiarach. Doceniam też króciutkie historyjki przy ubraniach - przy każdym ubraniu znajdziecie inny opis ciuszka. A to o pani, która łączy prace biurową ze spotkaniem z koleżanką, a to refleksja o nijakości modowej. Fajny pomysł.


Video dostępne na Instagramie marki


Ogólnie koncepcja sklepu wygląda na bardzo przemyślaną. Dobór krągłych modelek też jest bardzo na miejscu, niektóre modelki mają duże fajne biodra, z którymi może zidentyfikować się polska puszysta kobieta. Widać, że sklep jest robiony od serca, przy zachowaniu standardów współczesnego świata modowego. To na prawdę ważne.



BeStyle.pl to też wygoda zakupów online: macie 30 dni na wymianę towaru (taka ciekawa forma), zwroty oczywiście też, przelew zrobicie online, ale też mniej typowo, bo również przelewem tradycyjnym, co jest fajne dla starszych klientek, na towar czekacie około jednego dnia roboczego, a za zapis do newslettera otrzymuje 10% rabatu.



Duży plus również za to, że ubrania są polskich producentów, są również szyte w Polsce - dla mnie to na prawdę ważny aspekt etyczny związany z pochodzeniem produktów i wspieraniu lokalnych rynków. Często wiąże się też to z jakością, ponieważ pomimo, że lubię fasony sieciówek, to ich jakość dramatycznie spada, a cena wcale nie. Dlatego coraz rzadziej opłaca się kupować w centrach handlowych, bo zwyczajnie płacimy za kawałek szmatki, którą za chwilę wyrzucimy. Ubrania szyte w mniejszych, polskich fabrykach czy wręcz małych zakładach, są często po prostu lepsze, bardziej dopracowane i porządniej uszyte. W ByStyle.pl znajdziecie takie polskie marki jak: Blue Shadow, Maxim Fashion, Danmaz, Taffi, Fro-ma, Marguerite by moko, Łódź Rene, Alexandra, Banera.

Co za tym idzie, cena nie jest wysoka sukienki kupicie już za 139 zł, tuniki do 100 zł, spodnie po 110 zł, spódnice po 80 zł. Oprócz tego część oferty plus size jest w promocji lub w outlecie.





Żby nie było tylko słodzenia, to niestety, ale zdecydowanym minusem BeStyle.pl są rozmiary - większość ubrań jest dostępnych do rozmiaru 50. Ja nosząca rozmiar 52 a zdarza się 54 nie znajdę w nim dla siebie ubrań, a szkoda, bo niektóre fasony plus size są bardzo fajne. To akurat spory problem dziewczyn w rozmiarze 52 i większym - obecnie wiele marek, także sieciówkowych oferuje obrania do rozmiaru 52, ale powyżej to już zaczyna się bieda. Gdyby nie ten fakt, byłby to jeden z moich ulubionych sklepów.

Adres sklepu: www.BeStyle.pl
Adres profilu na FB: https://www.facebook.com/bestylepl/























1 komentarz:

  1. Nie lubię nosić spodni (jeansów, cygaretek) ze względu na wystający brzuch :( Chwała za bieliznę wyszczuplającą. Znalazłam bieliznę w większym rozmiarze tutaj www.gaia.com.pl - może którejś z Was ten adres się przyda :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.