Seksowna bielizna w dyżych rozmiarach Addition Elle by Ashley Graham

03:13:00

Czy seksowna bielizna musi być wulgarna? A czy w seksownej bieliźnie dziewczyna plus size musi wyglądać jak wyrwana z erotycznego show? Patrząc na propozycje niektórych marek myślę, że tak. Ale, żeby było jasne... myślę, że czasem fajnie przebrać się w lateks, wypiłować pazury i mieć wysokie szpilki, czemu nie... Jednak na co dzień interesuje mnie subtelna dzikość seksualna... Oksymoron? Niekoniecznie. Dzikość - bo nie jestem pruderyjna, subtelność - bo lubię, kiedy bielizna coś sugeruje, ale nie wywala wszystkiego na stół. Swoją drogą, uwielbiam bieliznę dla bardziej krągłych dziewczyn - wyglądają w niej po prostu świetnie. I będę więcej o ciekawych modelach pisać. O pomysłach ze świata seksownej bielizny plus size :) Uwaga! Nie jestem brafiterką, dlatego wszystkie błędy merytoryczne proszę mi wybaczyć lub śmiało korygować. Dziś Addition Elle i autorska kolekcja jednej z bardziej znanych modelek plus size Ashley Graham.






















You Might Also Like

0 komentarze

O mnie

Wszystko o modzie w dużych rozmiarach, odzieży dla puszystych, plus size, full size i jakby tego nie nazywać czyli jak się ubrać kiedy większość ubrań jest za małych? Ubrania dla rozmiarów 44,46,48,50,52,54,56,58,60 i większych. Największe baza informacji o modzie plus size w Polsce.

Obserwują

Translate