Wieczorowe sukienki duże rozmiary od Tadashi Shoji (do rozmiaru 52)

03:38:00

Dziś chciałam Wam pokazać przepiękne sukienki XXL od Tadashi Shoji, który na rynku mody działa już od 1982 roku. Może nie jest to mój styl i pewnie większość z nas nie stać na takie kiecki ale... sama możliwość popatrzenia jak można interpretować modę plus size już cieszy. Te eleganckie, głównie wieczorowe suknie i sukienki w dużych rozmiarach kojarzą mi się z różnymi imprezami hollywoodzkimi ale oczywiście nie tylko... ze wszelkimi weselami, ślubami, studniówkami, ważnymi galami i imprezami - jednym zdaniem pisząc ze wszystkimi miejscami, gdzie chcemy się wystroić. Tadashi Shoji proponuje subtelne koronki, ciekawe krojenia ale także trzymanie się aktualnych trendów. Wszystkie sukienki występują do rozmiaru 52 a ich cena to ok. 250 $ za krótką sukienkę i ok. 500 $ na długą. Dodatkowo na dole postu kilka zdjęć aktorki Octavii Spencer (m.in. Snowpiercer: Arka przyszłości, Służace), która wyjątkowo pokochała Tadashi Shoji - możecie na niej zobaczyć jak kiecki wyglądają w rzeczywistości.























Octavia Spencer w sukienkach plus size Tadashiego Shoji









You Might Also Like

3 komentarze

  1. mam pytanie w jakiej cenie jest pozycja 28 z 30

    OdpowiedzUsuń
  2. Suknie piękne.Mój rozmiar to 50 tzn 18 wg Tadashi.Jedną z nich dostałam w prezencie od męża na ślub naszego syna 5 lat temu.Teraz mamy kolejny ślub.Wczoraj oglądałam je w firmie Navona w Centrum Mody - ceny miedzy 1000 a 2000.Przy bezpośrednim imporcie z firmy Tadashi z USA cena od 400-700 USD.Jest jednak wiele polskich firm które szyją przyjemne kreacje w rozmiarze big:Vito Vergelis, Bakko,Dorota,Lattore itd ( mam całe zapiski kreacji w moim rozmiarze) Jest firma Essa która sprzedaje ubrania polskich projektantów.Mam sukienki z Marks and Spencer i z firmy Catherina.Wybór jest duży- zwłaszcza garsonka z Cateriny jest fantastyczna- lekko nadciągający się wierzch i elastyczna,oddychającą podszewka.Pozdrawiam poszukiwaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Wszystko o modzie w dużych rozmiarach, odzieży dla puszystych, plus size, full size i jakby tego nie nazywać czyli jak się ubrać kiedy większość ubrań jest za małych? Ubrania dla rozmiarów 44,46,48,50,52,54,56,58,60 i większych. Największe baza informacji o modzie plus size w Polsce.

Obserwują

Translate