Sklep Modne Duze Rozmiary.pl (do rozmiaru 60)

02:31:00

Jeżeli chodzi o sklep internetowy i stacjonarny Modne Duże Rozmiary (http://modneduzerozmiary.pl/) mam mieszane uczucia, ponieważ z jednej strony to przemili właściciele (mama z synem), czasem na prawdę ciekawe nowoczesne wzory, sklep stacjonarny gdzie można wszystko macać do woli, tania wysyłka ze sklepu internetowego (6 i 10 zł) ale z drugiej sporo ciężkiego stylu i to jest ten element za który stawiam minusik i stąd moje "mieszanie". Ale poza tym sklep wart uwagi! Znajdziecie w nim sporo ubrać XXL, które są bardzo ciekawe. Co na pewno jeszcze szczególne i bardzo fajne to możliwość zamawiania bezpośrednio przez telefon: 692 067 231 - jest to fajna opcja dla tych wszystkich krągłych kobiet, które nie są bardzo biegłe w zakupach przez internet. W modnych dużych rozmiarach znajdziecie pełen asortyment: Sukienki, Bluzki, Tuniki, Rajstopy, Żakiety i kurtki, Spódnice, Spodnie i legginsy, Swetry, Narzutki i bolerka, Kurtki i płaszcze, Komplety i garsonki a także kolekcje tematyczne np. Walentynki 2015. Adres sklepu stacjonarnego: Modne Duże Rozmiary (szyld Moda Damska), Żelazna 58/62, 00-866 Warszawa, info@modneduzerozmiary.pl, godziny otwarcia:Pn. 11:00 - 19:00, Wt. 11:00 - 19:00, Śr. 11:00 - 19:00, Czw. 11:00 - 19:00, Pt. 11:00 - 19:00, Sob. 10:00 - 14:00.




























You Might Also Like

6 komentarze

  1. Już się im pogorszyło - kiepski wybór - na co dzien tak ale jak na rodzinne uroczystości- to nie ma co do ręki wziąć, (28.11.2016)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja polecam salon evita gotowe suknie lub szycie na miarę ja jestem bardzo zadowolona http://evita.com.pl/produkt/suknia-wieczorowa-7308/

    OdpowiedzUsuń
  3. To koszmar. W informacjach sklepowych (w internecie) podają jedne wymiary, na opakowaniach producentów podane są drugie wymiary, ani jedne ani drugie nie są zgodne z rzeczywistością. Zamówiłam wyszczuplającą bieliznę na 140 170 cm. Gdy otrzymałam przesyłkę na etykiecie producenta było napisane, że jest 110 -140 cm. Zadzwoniłam do sklepu nie otwierając opakowań informując o pomyłce. Pani odpowiedziała, że to pomyłka na etykiecie, że jest tak jak zamawiałam i kazała otworzyć opakowanie i przymierzyć. Otworzyłam i okazało się, że rzeczywistość jest jeszcze gorsza bo jak coś nierozciągliwego mierzącego na leżąco 60 cm może rozciągnąć się do 170 cm? W dodatku Paniusia udawadniała mi, że to moja wina bo jestem zbyt gruba - powinnam wejść w to co mi sprzedali. Powiedziała, że nie mogę liczyć na anulowanie tranzakcji. Koszmar, po prostu koszmar. Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, cieszę się, że poznałam ten sklep na początku a nie po większych zakupach.
    Barbara G.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Wszystko o modzie w dużych rozmiarach, odzieży dla puszystych, plus size, full size i jakby tego nie nazywać czyli jak się ubrać kiedy większość ubrań jest za małych? Ubrania dla rozmiarów 44,46,48,50,52,54,56,58,60 i większych. Największe baza informacji o modzie plus size w Polsce.

Obserwują

Translate