Polskie rajstopy plus size Lida

16:17:00

No i stało się... Pierwszy raz weszłam we współpracę z marką tworzącą dla plus size. Współpraca polega na tym, że dostałam kilka ich rzeczy do testów, a dokładnie rajstopy, getry, podkolanówki w dużych rozmiarach. Tą marką jest polski producent rajstop i innych dodatków z tej kategorii - Lida. Miałam okazję poznać właściciela marki, który jest na prawdę pasjonatem tego co robi, dlatego nie miałam żadnych obaw. Jak tylko przetestuje, czyli troszkę ponoszę dane rajstopy to napiszę więcej na ich temat. Bez obaw - będę pisać tylko prawdę. Za dużo jestem na kolorowanie rzeczywistości :) Dodatkowo to chyba jedyna polska marka, która robi rajstopy dla kobiet, które mają obwód w biodrach do 200 cm! Warto też pamiętać, że Lida produkuje rajstopy dla kobiet w ciąży i kobiet w ciąży plus size. Więcej o kolekcji Lida size+: http://lida.com.pl/kolekcja-rajstop-size/


You Might Also Like

1 komentarze

O mnie

Wszystko o modzie w dużych rozmiarach, odzieży dla puszystych, plus size, full size i jakby tego nie nazywać czyli jak się ubrać kiedy większość ubrań jest za małych? Ubrania dla rozmiarów 44,46,48,50,52,54,56,58,60 i większych. Największe baza informacji o modzie plus size w Polsce.

Obserwują

Translate