Nowoczesna moda plus size od Jollychic (rozmiaru 48)

04:09:00

Dziś zapraszam Was do zapoznania się ze sklepem internetowym z modą XXL: http://www.jollychic.com/. To co mnie urzekło w Jolly Chic to na pewno wiele ciekawych oryginalnych wzorów - bardziej nowoczesnych, modnych za w sumie niewielką cenę 15-30 $. Wydaje mi się, że są to głównie chińskie ubrania - patrząc także po oznaczeniach (XL, XXL, XXXL, XXXXL, XXXXXL) i niektórych modelkach. Jestem ciekawa jak te ubrania wyglądają w rzeczywistości... czy bardzo źle czy da się przeżyć... Co do rozmiarówki to proponuję sprawdzić dokładnie centymetry, bo jest to maks 48 ale lepiej się zmierzyć. Sklep internetowy Jolly Chic z ubraniami plus size transportuje do Polski za 30$, ale dla zamówień powyżej 69$ jest darmowe.
























































You Might Also Like

8 komentarze

  1. Skusiłam się i zamówiłam z JollyChic.com. Powiem tak: NIGDY WIĘCEJ. Zaryzykowałam bo fajny styl ciuszków taki jak ASOS. Ubrania na zdjęciach (swoją drogą ukradzionych z ASOSa) są uszyte z zupełnie innych materiałów. W paczce dostaje się "podobizny" albo raczej coś co było inspirowane tymi ubraniami ze zdjęć. Materiał to dno. Jeden wielki plastik śmierdzący nowotworem. Nie wyobrażam sobie jak te ciuchy muszą śmierdzieć gdyby się człowiek nie daj boze spocił... Ceny są wysokie, porównywalne do tych za które możemy oryginalne ubrania upolować na przecenie lub z kodem rabatowym na ASOSie. Nie opłaca się więc kupować na tej stronie wg zasady gorsza jakość=niższa cena. Poza tym widząc wykonanie ubrań mam wrazenie ze wykorzystałam niezle jakies chińskie bogu ducha winne dziecko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się , płaszczyk tak cuchnie jakby mi skunksa przysłali . Tyle czekać , potem odsyłać i znowu czekać na zwrot pieniędzy . Szkoda cennego czasu . Nie polecam !!!!

      Usuń
  2. Również NIE POLECAM!!! Dziewczyny, to jest jedno wielkie chińskie oszustwo. Skompletowanie paczki zajęło im ponad 2 tygodnie, po tym czasie zdecydowałam się na zwrot pieniędzy. Nie miałam ochoty czekać w nieskończoność. Doradcy klienta byli niesamowicie nierozgarnięci, nic o co ich prosiłam nie było wykonywane (proszenie o anulacje zamówienia, zwrot pieniędzy). Dopiero, gdy napisałam 6 raz do nich moje pieniądze zostały mi zwrócone na konto co zajęło im miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jednym słowem nie kupować, szkoda bo już wybrałam sobie dwie sukienki :(

      Usuń
  3. Ja jestem zadowolona, zamawiałam już z tego sklepu i fakt, trzeba czekać jakieś 16 dni na przesyłkę, jak to z Chin, ale dochodzą na pewno. Trzeba się tylko uzbroić w cierpliwość :).

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdyby tojeszcze szła przesyłka od nich byłabym wstanie zaplacić pare groszy więcej, ale tak- lepiej kupić na aliexpres, jak juz się chce zaryzyować... taniej i przesyłka za darmo w większości przypadków.

    OdpowiedzUsuń
  5. 'Hej,ja zamówilam plaszcz w statusie 'moje konto' mam ze paczka zostala odebrana,a ja nic nie odbierałam,nie wiem o co chodzi,jestem poirytowana

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Wszystko o modzie w dużych rozmiarach, odzieży dla puszystych, plus size, full size i jakby tego nie nazywać czyli jak się ubrać kiedy większość ubrań jest za małych? Ubrania dla rozmiarów 44,46,48,50,52,54,56,58,60 i większych. Największe baza informacji o modzie plus size w Polsce.

Obserwują

Translate