Kurtki i płaszcze XXL od Olsen (do rozmiaru 50) na jesień-zima 2014/2015

14:10:00

Tym razem propozycje Olsenu na jesień-zima 2014/2015. Tym razem skupiam się na kurtkach i płaszczach XXL, czyli do rozmiaru 50. Mam wrażenie, że wybór jest jeszcze mały ale już można zobaczyć styl tej marki. Dla mnie Olsen to pomieszanie tradycyjnych wzorów dedykowanych także kobiet dojrzałych (z czego bardzo się cieszę), jak i kilka wzorów dla młodszych kobiet, dla których bycie na topie jest ważne. Ciesze się, że dominują jednak dłuższe kurtki XXL, które są o wiele cieplejsze niż krótkie kurtki przejściowe, poza tym mam wrażenie, że dla większych dziewczyn ważne jest, żeby nic tam się nie marszczyło, ściągało.




















You Might Also Like

2 komentarze

  1. Bardzo mi się podobają te kurteczki:))taką w panterkę chętnie bym widziała w swojej szafie:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się najbardziej podoba panterka :D

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Wszystko o modzie w dużych rozmiarach, odzieży dla puszystych, plus size, full size i jakby tego nie nazywać czyli jak się ubrać kiedy większość ubrań jest za małych? Ubrania dla rozmiarów 44,46,48,50,52,54,56,58,60 i większych. Największe baza informacji o modzie plus size w Polsce.

Obserwują

Translate