Kolekcja H&M duże rozmiary jesień-zima 2014/2015 (do rozmiaru 54)

23:11:00

Byłam dziś w H&M i nawet coś kupiłam... dlatego postanowiłam Wam przedstawić nową kolekcję H&M w dużych rozmiarach. Ciuchy oczywiście na sezon jesień-zima 2014/2015. Bardzo lubie ich kurtki dla puszystych - fajne parki, czy pikówki do 300 zł. Za to spodnie bardzo szybko się niszczą, bluzy w tym sezonie są jakieś ultra krótkie, które po prostu dla dziewczyn powyżej rozmiaru 44/46 się nie nadają, chyba, że ma się typową figurę "gruszki" i lubimy wyjść poza schemat. Poza tym całkiem spory wybór legginsów H&M w dużych rozmiarach - ja lubię takie wzory. Kilka prostych swetrów - jak dla za prostych. Zresztą ten powrót do lat 90 średnio mi się podoba. Wszystkie ciuchy H&M są dostępne do rozmiaru 54.


























You Might Also Like

1 komentarze

  1. Nie śmieszą Cię te małe głowy modelek?

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Wszystko o modzie w dużych rozmiarach, odzieży dla puszystych, plus size, full size i jakby tego nie nazywać czyli jak się ubrać kiedy większość ubrań jest za małych? Ubrania dla rozmiarów 44,46,48,50,52,54,56,58,60 i większych. Największe baza informacji o modzie plus size w Polsce.

Obserwują

Translate