Bielizna SoftLine Plus, czyli bielizna erotyczna do rozmiaru 56

00:45:00

Seksowna bielizna w dużych rozmiarach, dla wielu pewnie abstrakcja, na szczęście dla SoftLine Plus nie. SoftLine Plus to część marki, która istnieje od 2002 roku, czyli   SoftLine Collection. Produkują rozmiary do 56 (rozmiar XXL) - na dole znajdziecie dokładną tabelę rozmiarów. SoftLine Plus w swojej ofercie ma gorsety, body, figi, stringi, peniuary, halki i wszystko, co doda pikanterii do seksualnych spotkań. Jeżeli chodzi o ceny, to kształatują się raczej przeciętnie (patrząc na rynek bielizny), czyli za fikuśne stringi zapłacimy około 40 zł, za koronkowe body powyżej 120 zł. Na stronie można pobrać katalog i sprawdzić wszystkie modele: http://www.slc.pl/wp-content/plugins/page-flip-image-gallery/popup.php. Jedynie, co mnie razi to chyba zbyt gorliwe wygładzenie modelki, nie jestem przeciwniczką fotoszopa, ale takie ewidentne wygładzanie cellulitu to jednak przesada.




















You Might Also Like

5 komentarze

  1. Zgadzam się z Tobą modelka śliczna jednak troszkę za bardzo wygładzona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bielizna i piękna modelka (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dopiero dzięki targom odkryłam istnienie tej firmy i jestem oczarowana możliwością wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybrałam się na targi size plus w Warszawie specjalnie z myślą o tej marce. Niestety trochę się rozczarowałam, gdyż deklarowane rozmiary są do 56, a ja mam 50-52 i większość ciuszków na mnie nie pasowała. Podjeżdżające miseczki bez wszytych boczków jak w staniku, aby była możliwość zapięcia na plecach, żaden model nie jest zaprojektowany z myślą o puszystych kobietach z obwisłym brzuchem (a takich jest bardzo dużo przecież, szczególne od rozmiaru 50 w górę)... Sporo mankamentów jak na tę cenę. Cieszę się i doceniam, że powstała marka, która w ogóle szyje duże rozmiary :) Duży plus :)

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Wszystko o modzie w dużych rozmiarach, odzieży dla puszystych, plus size, full size i jakby tego nie nazywać czyli jak się ubrać kiedy większość ubrań jest za małych? Ubrania dla rozmiarów 44,46,48,50,52,54,56,58,60 i większych. Największe baza informacji o modzie plus size w Polsce.

Obserwują

Translate