Wymiana ciucha 42+, czyli SWAP Party na Targach Size+

16:23:00

Moje Drogie! Zawsze marzyło mi się zorganizować taką wymianę dużego ciucha ale nie przez Internet a na żywo. Bywałam na różnych wymiankach ale co z tego, kiedy większość ubrań to były maleństwa - czułam się wykluczona. Dlatego skorzystałam z okazji Targów Size+ (14 czerwca 2014, Warszawa) i zorganizowaliśmy wymianę ciucha. Przybywajcie! Będzie fajnie :)

Zapraszamy!

https://www.facebook.com/events/1477543622480274/



You Might Also Like

2 komentarze

  1. Może uda mi się wpaść. Co prawda w Warszawie będę 12 czerwca, a 14 już w Lublinie na festiwalu. Postaram się być chociaż na chwilke :)

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Wszystko o modzie w dużych rozmiarach, odzieży dla puszystych, plus size, full size i jakby tego nie nazywać czyli jak się ubrać kiedy większość ubrań jest za małych? Ubrania dla rozmiarów 44,46,48,50,52,54,56,58,60 i większych. Największe baza informacji o modzie plus size w Polsce.

Obserwują

Translate