Stroje kąpielowe Lorin kolekcja 2014 (jedno i dwuczęściowe)

16:52:00

Lorin to stroje kąpielowe i plażowe. Istnieją od 1991 roku. Są z Polski. Część kostiumów kąpielowych Lorin jest do dostania w dużych rozmiarach (w praktyce do 54). Może wzory nie powalają ale są przyjemną klasyką z typowymi dla kostiumów kąpielowych wzorami :) Ceny zaczynają się od 60 zł, a kończą na około 200 zł. Te w rozmiarach 54, 52, 50 są jak zawsze bliżej górki cenowej. Na dole postu macie tabele rozmiarów.



Duże stroje kąpielowe Lorin (do rozmiaru 54)




Duże stroje kąpielowe Lorin (do rozmiaru 52)










Duże stroje kąpielowe Lorin (do rozmiaru 50G)





Duże stroje kąpielowe Lorin (do rozmiaru 50)






Duże stroje kąpielowe Lorin (do rozmiaru 48F)




Duże stroje kąpielowe Lorin (do rozmiaru 48E)



Duże stroje kąpielowe Lorin (do rozmiaru 48)


Duże stroje kąpielowe Lorin (do rozmiaru 46)








Tabela rozmiarów Lorin stroje kąpielowe






You Might Also Like

5 komentarze

  1. Ich stroje są cudowne, ale za pewne cena jest porażająca ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej dziewczyny, dopiero zaczynam z moim blogowaniem na temat plus size, głównie skupiam się na zaakceptowaniu własnego ciała i poczuciem własnej wartości. Przy okazji chciałabym poznać historie innych puszystych. Jeśli możecie to byłabym wdzięczna, gdybyście zechciały ocenić moje przemyślenia :)
    http://ochasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, bardzo ładne te stroje. Mi wpadł ostatnio w oko taki http://rafjolka.pl/product-pol-4582--SELSA-STROJ-KAPIELOWY-.html . Ktoś z Was może ma sprawdzoną tą firmę? Cena jest dla mnie atrakcyjna i ten fason mi bardzo odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten pierwszy strój. Taki stylowy;) Muszę sobie taki na drugi rok kupić. Teraz kupiłam na vip-republic.pl taki z falbanką, żeby mi mały biust trochę optycznie powiększył, ale kolorek też wybrałam fajny bo błękitny. Jeszcze kupowałam na szybkiego, bo niedługo musiałam wyjechać, ale na szczęście szybką mają tam przesyłkę.

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Wszystko o modzie w dużych rozmiarach, odzieży dla puszystych, plus size, full size i jakby tego nie nazywać czyli jak się ubrać kiedy większość ubrań jest za małych? Ubrania dla rozmiarów 44,46,48,50,52,54,56,58,60 i większych. Największe baza informacji o modzie plus size w Polsce.

Obserwują

Translate