Polska marka BiuBiu, czyli ubrania dla kobiet z dużym biustem

21:50:00

Marka BiuBiu to polska firma, która szyje ubrania dla nieco bardziej biuściastych kobiet. Na prawdę fajny pomysł, ponieważ często zwyczajnie cycki się nam nie mieszczą, szczególnie w fasonach dopasowanych i "sztywnych". W kolekcji BiuBiu znajdziecie sukienki, bluzki, koszulki, kurtki, marynarki, żakiety, czyli wszystkie części garderoby w których duże piersi mają znaczenie. Narazie ciuchy BiuBiu można kupić w sklepie internetowym www.biubiu.pl. BiuBiu Kinga Robak, 40-149 Katowice, ul. Bytomska 8, tel. : +48 32 2026005, tel. kom. 602 325 166, e-mail: biubiu@biubiu.pl.












You Might Also Like

3 komentarze

  1. Kocham Biubiu, wymieniłam już chyba całą szafę na ich ciuchy. Nie tylko mieści się w nich moje 65 HH, ale też jakość jest cudowna, nic się nie szmaci, nie kurczy, nie wyciąga. Materiały są super, krój genialny! Każdy ciuch leży na mnie idealnie, jak od krawcowej na miarę szyty.
    Przekabaciłam też mamę, jest dużym jabłkiem a r.48 występuje u nich niezwykle rzadko, czasem pasuje jej 46.

    Pozdrawiam wszystkie biuściaste dziewczyny:)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne. Zwłaszcza te sukienki, które nadają się na wesele! <3
    Przyłączam się do biuściastych pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Wszystko o modzie w dużych rozmiarach, odzieży dla puszystych, plus size, full size i jakby tego nie nazywać czyli jak się ubrać kiedy większość ubrań jest za małych? Ubrania dla rozmiarów 44,46,48,50,52,54,56,58,60 i większych. Największe baza informacji o modzie plus size w Polsce.

Obserwują

Translate