Click Fashion Size+ (do rozmiaru 46) wiosna-lato 2014

17:13:00

Dziś przedstawiam Wam nową kolekcję Click Fashion Size+, niestety rozmiary są tylko do 46... ale jako, że mam słabośc od polskich marek to zamieszczam. Wzory ciekawe, spory wybór sukienek w rozmiarze 44 i 46, a także spodni, bluzek z dłuższym tyłem. Za sposonie zapłacicie ok. 150 zł, za sukienkę ok. 120-280 zł, za bluzki 60-180 zł, czyli ceny dość zróżnicowane. Przed Wami kolekcja  Click Fashion Size+ wiosna-lato 2014.

































You Might Also Like

3 komentarze

  1. świetne rzeczy, bardzo podobają mi się tuniki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozmiary 44 i 46? ja taki noszę, a te zdjęcia "poglądowe" oddają sylwetkę w rozm. 38/40. Szkoda, że twórcy kolekcji nie wykorzystali modelek plus size, aby zaprezentować rzeczywisty wygląd ubrań. Kobiety w rozm 46 mają wałeczki tłuszczyku (ja mam), boczki, szerokie uda i dużą pupę, a te ciuszki nijak mają się do zatuszowania krągłości puszystych kobiet. Może kilka rzeczy z kolekcji jest zaprojektowanych z myślą o dziewczynach plus size (np. tuniki z twarzą czy te w czarno-białe wzorki) ale pozostałe jak np. bluzeczka na 3 zdj.od dołu, tylko może uwydatnić tuszę klientki...
    XXX

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekcję Click fashion można znaleźć również w butiku mantylka (na fb, a niedługo w sklepie internetowym). Ceny są często atrakcyjniejsze niż na stronie sklepu producenta. Jeśli coś Wam się spodobało, warto zapytać o cenę i dostępne rozmiary.

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Wszystko o modzie w dużych rozmiarach, odzieży dla puszystych, plus size, full size i jakby tego nie nazywać czyli jak się ubrać kiedy większość ubrań jest za małych? Ubrania dla rozmiarów 44,46,48,50,52,54,56,58,60 i większych. Największe baza informacji o modzie plus size w Polsce.

Obserwują

Translate