Duże sukienki wieczorowe M&M Studio

18:03:00

Jak wiecie mam słabość do polskich marek, głównie z powodów ideologicznych (miejsca pracy itp.) ale i jakościowych - często są tworzone z dobrych tkanin i są świadomie szyte. Nadal brakuje mi bardziej nowoczesnych propozycji w większych rozmiarach ale jeżeli chodzi o nazwijmy to nieco bardziej "klasyczne" wzory (szczególnie sukienek) duże dziewczyny na prawdę mają w czym wybierać. Dziś kolejna firma, która szyje sukienki w dużych rozmiarach np. na wesele, komunie, chrzciny, studniówki, bale oficjalny bankiet czy wieczór z partnerami biznesowymi ;) Marzena i Marcin Katra czyli nie inaczej jak M&M studio, które specjalizuje się w sukienkach wieczorowych, oficjalnych, koktajlowych. Działają od 1996 roku. Większość ich oferty to ciuchy w typowych rozmiarach ale mają dział dla XXL-ek, dokładnie dla dziewczyn 42-52 (z przewagą propozycji dla 44,46,48). To zupełnie nie mój styl ale nawet ja wypatrzyłam jedną kieckę dla siebie, poza tym tego typu strój jest wielu z nas zwyczajnie potrzebny. Do tego śliczna modelka! Przedział cenowy to 145-330 zł (większość kosztuje ok. 150 zł). Gdzie kupić? W sklepie internetowym: www.sukienkimm.pl.





















You Might Also Like

0 komentarze

O mnie

Wszystko o modzie w dużych rozmiarach, odzieży dla puszystych, plus size, full size i jakby tego nie nazywać czyli jak się ubrać kiedy większość ubrań jest za małych? Ubrania dla rozmiarów 44,46,48,50,52,54,56,58,60 i większych. Największe baza informacji o modzie plus size w Polsce.

Obserwują

Translate