Mango - kolekcja duże rozmiary Violeta (40-52) od 15 stycznia 2014

23:34:00

Mango raczej nie kojarzy się z większymi rozmiarami a tu proszę... od 15 stycznia 2014 online i od 17 stycznia w wybranych sklepach znajdziecie kolekcję Mango - Violeta w dużych rozmiarach. Mango "duże rozmiary" rozumie już jako te od 40 - ja rozumiem plus size inaczej ale ok - ważne, że będą do 52. Violeta by Mango też jakimś dziwną nazwą, u nas prowadzi do dziwnych skojarzeń ale być może w Hiszpanii oznacza coś innego. Coś, co mnie jeszcze drażni to sformułowanie "kolekcja dla młodych kobiet" - nie lubię podkreślania przynależności wiekowej - dla mnie kobiety to kobiety i już. Podobno w kolekcji ma być docelowo ok. 400 wzorów, więc może być ciekawie... Ale pożyjemy - zobaczymy jak to będzie wyglądało w praktyce.




 

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Widziałam właśnie w newsletterze, jestem ciekawa co z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolekcja się pojawiła, ale niestety a) nie na każdą kieszeń b) wzory i fasony bardzo ostrożne - spodziewałam się więcej : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Już widzę kilka rzeczy dla siebie, chociaż wzornictwo takie sobie - bez szału. Kupuję 50/52. Niestety dawno nie jestem młoda. Mam obawy czy mnie nie wyproszą ze sklepu !? Ha, ha, ha. No i faktycznie trochę za drogo w porównaniu z H&M, C&A, KAPPAHLem.
    Drogie MANGO promocja nie dopracowana. Czekam na poprawę.
    Ania

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Wszystko o modzie w dużych rozmiarach, odzieży dla puszystych, plus size, full size i jakby tego nie nazywać czyli jak się ubrać kiedy większość ubrań jest za małych? Ubrania dla rozmiarów 44,46,48,50,52,54,56,58,60 i większych. Największe baza informacji o modzie plus size w Polsce.

Obserwują

Translate