Polska firma Inter-Irex (do rozmiaru 56)

14:16:00

Polska marka Inter-Irex to kolejna propozycja dla nieco bardziej dojrzałych i eleganckich kobiet, które noszą duże rozmiary. To nie jest zupełnie mój styl ale tak jak pisałam niejednokrotnie chcę tu zamieszczać pełną ofertę ubrań plus size. Być może komuś się spodoba lub zwyczajnie przyda np. na wesele, Sylwestra czy inną formalną imprezę. Inter-Irex specjalizuje się w dużej odzieży. To głównie sukienki, komplety, bluzki, spodnie, marynarki w rozmiarach 42-56. To co zawsze mnie pozytywnie nastraja to to, że ciuchy są prezentowane na zadbanych modelkach plus size i wiemy jak co może wyglądać "realnie". Oprócz sklepu firmowego w Pionkach (ul. Słowackiego 6 , tel.kom.: 605 166 663, tel./fax: 48 3818416, email: biuro@interirex.pl, www.interirex.pl) ubrania tej firmy znajdziecie w okolicach Warszawy (C.H. Maximus, hala A-36) i w Łodzi (C.H. Ptak, pasaż wschodni 19X). Przedstawiam Wam kolekcję 2013.


















You Might Also Like

9 komentarze

  1. Też raczej nie mój styl, choć model "Nela" przypadł mi do gustu :).

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienki bardzo ładne, ale brak zakupu przez internet i tj. duzy minus

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienki ogolnie suuper ale dla Pan 30 + ja jako 20latka nie znalazlam dla siebie nic.Przydalyby sie jakies bardziej mlodziezowe sukienki cos na ramiaczka.i koniecznie zakup przez internet

    OdpowiedzUsuń
  4. to dla koiet po 50 a nie dla młodych niestety

    OdpowiedzUsuń
  5. pokazujecie a nie ma gdzie kupic.....................

    OdpowiedzUsuń
  6. napiszcie jeżeli ktoś wie gdzie można kupić przez internet pozdrawiam jana349@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienki piękne, ale niedostępne w sklepie internetowym= beznadzieja...

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko dla babci klapci

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na fb od 01.08 2016 na Estilo KARINA ŚWIĘTALSKA moda młodzieżowa i sukienki z francji ,myślę ,że coś wybierzecie :-)

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Wszystko o modzie w dużych rozmiarach, odzieży dla puszystych, plus size, full size i jakby tego nie nazywać czyli jak się ubrać kiedy większość ubrań jest za małych? Ubrania dla rozmiarów 44,46,48,50,52,54,56,58,60 i większych. Największe baza informacji o modzie plus size w Polsce.

Obserwują

Translate