Nowa linia Atlantic Plus czyli duże biustonosze

18:24:00

Atlantic wychodzi na przeciw oczekiwaniom klientek o dużych biustach. W Ofercie tej polskiej marki pojawia się właśnie linia Plus, która jest dedykowaną dużym rozmiarom - chociaż każda brafitterka powie, że to normalne rozmiary. Atlantic Plus to staniki dostępne do miseczki G i do 90 cm w obwodzie.



Atlantic Plus biustonosz
Usztywniany biustonosz z satynowymi wstawkami. Front ozdobiony haftkami.
Skład:48% poliester, 43% poliamid, 9% elastan
Cena: 149,90 zł


 Atlantic Plus biustonosz
Usztywniany biustonosz. Silikonowe wykończenie wokół krawędzi miski.
Skład: 86% nylon, 14% elastan
Cena: 169,90zł
 Atlantic Plus biustonosz
Biustonosz push-up dzięki specjalnie profilowanej misce. Połączenie satyny i koronki.
Skład: 45% poliester, 44% nylon, 11% elastan
Cena: 169,90 zł





 Atlantic Plus biustonosz
Miękki biustonosz na fiszbinie.
Skład: 86% nylon, 14% elastan
Cena: 149,90 zł




You Might Also Like

6 komentarze

  1. Ale to europejskie G, więc szału nie ma :P
    Poza tym za taką cenę, to lepiej dopłacić kilka złotych i kupić jakiegoś brytyjczyka czy np. polską Dalie

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam ulubiony sklep w ktorym kupuje - zawsze mi tam doradzą, zmierzą, wymierzą i mam pewność ze cycki są w dibrych rękach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maxi Kraina: a podasz adres tego sklepu?
    Ol: szału nie ma pewnie ale miło mnie zaskoczyło, że jednak sieciówka niespecjalizująca się w dużych rozmiarach obudziła się, że kobiece biusty to nie tylko dopiero co rozwijające się maleństwa ale w tej kwestii panuje większa różnorodność.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie to nie są wcale duże rozmiary. Noszę brytyjskie GG. Polską Dalię naprawdę śliczną kupowałam już za 150zł. Jako że mam duży biust i kiedyś był naprawdę ogromny problem z kupnem odpowiedniego biustonosza to nigdy ta czynność nie należała w moim przypadku do przyjemności. Często czułam się zażenowana i nie mogłam kupić nic w odpowiednim rozmiarze. Na szczęście odkryłam Panią Dorotę i bra-dreams.
    Blog jest naprawdę świetny.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki :) Ja przyznam szczerze, że mam różne doświadczenia z Dalią - jeden stanik kupiłam przy pomocy brafiterki i... niestety mnie ocierał i wyłam z bólu a innym razem leżał jak szyty na mnie... Cieszę, że wybór staników w większych rozmiarach jest zdecydowanie bogatszy niż kiedyś - coś jednak się zmienia - takich na prawdę większych bo też uważam, że oferta Atlantica wcale nie jest jakoś super szczególna pod tym względem - mi się spodobało, że w ogóle zwrócili uwagę na większe biusty niż u nastolatki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam. Mój rozmiar to 85J. Duży, ale też mam swój sklep w Częstochowie i tam kupuje. Przeważnie Dalię, pasują idealnie. Pozdrawiam Gośka

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Wszystko o modzie w dużych rozmiarach, odzieży dla puszystych, plus size, full size i jakby tego nie nazywać czyli jak się ubrać kiedy większość ubrań jest za małych? Ubrania dla rozmiarów 44,46,48,50,52,54,56,58,60 i większych. Największe baza informacji o modzie plus size w Polsce.

Obserwują

Translate