Jean Marc Philippe kolekcja jesień-zima 2013-2014

18:08:00

O kolekcji Jean Marc Philippe pisałam przy okazji ubrań od Gaba Fashion ale postanowiłam zadedykować tej marce oddzielny post, ponieważ w jakiś sposób mnie fascynuje. Są do ubrania zdecydowanie dla odważnych dziewczyn (no może poza kilkoma modelami), które szukają w modzie pewnej twórczej myśli, która wybiega poza schemat. Nie jest to na pewno typowa moda młodzieżowa ale dla młodych umysłów. Są to ubrania dedykowane plus sajzkom więc nie ma mowy o zwykłym "powiększaniu" modeli dla szczupłych. Mi szczególnie do gustu przypadły kolorowe, szalone spodnie pumpy i geometryczne narzutki. W kolekcji Jean Marc Philippe znajdziecie wszelkiego rodzaju cięcia, patchworki, marszczenia, upięcia itd., tkaniny przeważnie okalają sylwetkę (pewnie wiele z Was nazwie je workami) ale znajdą się i bardziej dopasowane kroje. Rozmiary to 42-56 a ceny... no cóż - tanio nie jest ale nie nazwałabym tej marki typowo luksusową. W Polsce JMP jest tylko w Gaba Fashion lub w sklepach online. Przedstawiam Wam kolekcję jesień-zima 2013-2014.




























You Might Also Like

3 komentarze

  1. Świetne ciuchy ! Przygarnęłabym większość z nich do swojej szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam w sklepie na Wolskiej w Warszawie, kupiłam płaszcz, kurtkę, sukienkę, czapkę, ciuchy naprawdę super, dobrze uszyte, znakomicie maskujące nadmiar wagi ...

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Wszystko o modzie w dużych rozmiarach, odzieży dla puszystych, plus size, full size i jakby tego nie nazywać czyli jak się ubrać kiedy większość ubrań jest za małych? Ubrania dla rozmiarów 44,46,48,50,52,54,56,58,60 i większych. Największe baza informacji o modzie plus size w Polsce.

Obserwują

Translate