F&F sukienki jesień-zima 2013/2014

18:30:00

Bardzo lubię markę F&F czyli odzieżową markę brytyjskiego Tesco. Pomimo tego, że ubrania są szyte w Azji w nie najlepszych warunkach (wybaczcie ale zawsze o tym pamiętam) to jednak spora częśc mojej garderoby ma metkę właśnie tej marki. Powodów jest kilka ale najważniejsze są chyba trzy: cena (szczególnie po przecenach), dostępność rozmiarów z całkiem przyjemnych fasonach (zarówno w F&F do rozmiaru 48 jak i w F&F True czyli przeznaczona dla typowo większych dziewczyn) a także komfort kupowania - to lekka perwersja ale bywam w Tesco wieczorem i wtedy swobodnie przebieram sobie w ciuchach, jest luźno i mało pretensjonalnie (jak w niektórych butikach niestety). Minusem natomiast jest różna jakość tych ubrań - niestety mam doświadczenie szybkiego mechacenia się swetrów czy koszulek. Zresztą pisałam o tej marce przy okazji kurtek i płaszczy. Poza tym przyznaje, że kupuje w dziale męskim sporo t-shirtów z moimi ulubionymi bohaterami komiksów, kreskówek czy znanymi muzykami - są idealne do spania czy na co dzień. Wybierając największe męskie rozmiary mam nawet t-shirty oversized ;) Dziś o sukienkach na sezon jesień-zima 2013/2014. Wszystkie przedstawione tutaj są dostępne do rozmiaru 48, który oznacza bardzo wiele... czasem mieszczę się w niego bez problemu a czasem mam wrażenie, że wejdzie tylko moja ręka.... Ah i podzieliłam je cenowo.




Sukienki F&F (jesień-zima 2013/2014) do 80 zł






Sukienki F&F (jesień-zima 2013/2014) do 80-90 zł







Sukienki F&F (jesień-zima 2013/2014) do 100-110 zł













Sukienki F&F (jesień-zima 2013/2014) do 110-120 zł








You Might Also Like

4 komentarze

O mnie

Wszystko o modzie w dużych rozmiarach, odzieży dla puszystych, plus size, full size i jakby tego nie nazywać czyli jak się ubrać kiedy większość ubrań jest za małych? Ubrania dla rozmiarów 44,46,48,50,52,54,56,58,60 i większych. Największe baza informacji o modzie plus size w Polsce.

Obserwują

Translate