Bon Prix kolekcja Maite Kelly jesień-zima 2013/2014

14:58:00

Nie wiem czy jeszcze pamiętacie... był kiedyś taki zespół The Kelly Family, który zawładnął sercem nie jednej z dziewczynek... Maite Kelly to jedna z byłych członkiń, która od kilku lat rozwija swoja karierę solową. Oprócz tego projektuje ciuchy - a jako, że sama jest krąglejsza (dziewczyna na zdjęciach to ona) - ciuchy są dostępne także w dużych rozmiarach. Pełna rozmiarówka jej kolekcji to 36/38 po 56/58 ale poszczególne ubrania trzeba sprawdzać, ponieważ z tą dostępnością bywa różnie. Wszystkie znajdziecie w sklepie wysyłkowym/online Bon Prix. Jak dla mnie - jest kilka ciekawych propozycji.











You Might Also Like

3 komentarze

  1. Zawsze mnie ciekawiło jak jest z jakością ubrań z BP

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raz trafiłam średnio ale ostatnio kupiłam narzutkę i było na prawdę ok - tylko z rozmiarami trzeba uważać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię BonPrix :)
    Fajna kolekcja - szczególnie podobają mi się dzianinowe sukienki.

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Wszystko o modzie w dużych rozmiarach, odzieży dla puszystych, plus size, full size i jakby tego nie nazywać czyli jak się ubrać kiedy większość ubrań jest za małych? Ubrania dla rozmiarów 44,46,48,50,52,54,56,58,60 i większych. Największe baza informacji o modzie plus size w Polsce.

Obserwują

Translate