Sukienki plus size Dorothy Perkins kolekcja jesień-zima 2013/2014

14:16:00

Kilka sukienek od jednej z moich ulubionych marek czyli Dorothy Perkins. To siostra Topshopu. Siostra, która nie dyskryminuje większych dziewczyn. W Polsce jest tylko jednej sklep stacjonarny - w Złotych Tarasach w Warszawie ale ciuchy Dorothy Perkins można zamawiać też w sklepie online. Nie wszystkie ale spora część ubrań (szczególnie sukienek!) jest w rozmiarze 22 i 20 czyli odpowiedniki polskich 50 i 48. W warszawskim sklepie często zmienia się asortyment. Jest malutki ale dobrze wyposażony. Dla mnie DP to moda XXL w na prawdę fajnym wydaniu. Jedyne co odstrasza to cena (90-250 zł) ale cóż... raz na jakiś czas można sobie pozwolić i za niektóre kiecki warto tyle zapłacić. Nie czuje się też jak na zesłaniu w dziale "dla puszystych". Wszystkie ciuchy wiszą razem - więc jeżeli coś mi się podoba to po prostu sprawdzam czy jest mój rozmiar (50/52). Ja wybrałam dla Was kilka kiecek na nowy sezon czyli jesień-zima 13/14.





Sukienki do rozmiaru 50















Sukienki do rozmiaru 48




You Might Also Like

1 komentarze

  1. Witam serdecznie, bardzo mi się podoba Pani blog : ) Chętnie wrzucałabym Pani wpisy na portal www.xl-pozytywnie.pl - co Pani na to ? Nie mogę odnaleźć kontaktu zatem piszę w komentarzu : ) Proszę się odezwać w sprawie nawiązania ewentualnej współpracy - ula@xl-pozytywnie.pl. 3mam kciuki za ogromną popularność bloga i Pani zadowolenie z jego prowadzenia : ) Ula - właścicielka portalu.

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Wszystko o modzie w dużych rozmiarach, odzieży dla puszystych, plus size, full size i jakby tego nie nazywać czyli jak się ubrać kiedy większość ubrań jest za małych? Ubrania dla rozmiarów 44,46,48,50,52,54,56,58,60 i większych. Największe baza informacji o modzie plus size w Polsce.

Obserwują

Translate