Follow on Facebook

Polskie sukienki Danvera w dużych rozmiarach (do 50 zł)



8 komentarze
Danvera to polska firma, która posiada w swojej ofercie sukienki, bluzki, żakiety i spódnice. Najbogatszy wybór to sukienki Danvera - wszystkie są dostępne do rozmiaru 52 (dokładna tabela rozmiarów na dole). Często to fajne, proste wzory, które idealnie sprawdzą się na różne uroczystości, momenty, kiedy chcemy wyglądać elegancko czy na co dzień. To raczej klasyczne fasony ale bez zapominania o bieżących trendach. Każdy z modeli jest dostępny w bogatej gamie kolorystycznej. To co na pewno miło zaskakuje to cena! Większość dużych sukienek kupicie do 50 zł. A jeżeli traficie na promocję to ładną i uniwersalną kieckę kupicie nawet za 29 zł. Oprócz firmowego sklepu internetowego danvera.pl, sukienki tej marki znajdziecie na Allegro.





































Tabela rozmiarów Danvera



8 komentarze:

Anonimowy at: 31 sierpnia 2013 20:41 pisze...

Rewelacyjne sukienki :)

Maxi Kraina at: 21 września 2013 10:11 pisze...

Cudowne!

Anonimowy at: 14 stycznia 2014 10:29 pisze...

W listopadzie zamawiałam sukienkę w tym sklepie, w grudniu otrzymałam zupełnie inną sukienkę o innym kolorze i rozmiarze. Odesłałam z reklamacją i do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Próby jakiegokolwiek kontaktu nieudane, telefony maile. Porażka

Anonimowy at: 12 lutego 2014 09:09 pisze...

UWAGA na zwroty do Danvery. Niestety próby odzyskania pieniędzy kończą sie milczeniem telefonicznym i mailowym. Ja zamierzam dochodzic swoich praw. Nawet wtedy gdyby miało się to skończyć w sądzie.

Kinga Kwiatkowska at: 3 marca 2014 09:22 pisze...

W Danvera kupuje od dawna sukienki i jak to rożnie bywa nie zawsze kupi się sukienkę na siebie idealna zdarzało mi się nie trafić w rozmiar bo kto ma czas szukać centymetr w domu i mierzyć się wiec jak to mam w nawyku zawsze na oko z rozmiarem .....nie raz tez bywało że pomyliłam kolory podczas większego zamówienia i mimo ze to moja wina zawsze mogłam zwrócić te sukienki lub wymienić i to mi się bardzo podoba nigdy nie miałam problemu z tą firmą ....Fakt że na zwrot pieniędzy u nich się trochę czeka ale zawsze zwracali pieniądze.

Anonimowy at: 18 kwietnia 2014 13:35 pisze...

kupiłam sukienki rozm. zaniżony Zamówiłam malinowa otrzymałam czerwoną ,to jakas wielka pomyłka

Szafa Size Plus at: 18 kwietnia 2014 21:51 pisze...

Dobrze, że ostrzegacie.

Anonimowy at: 16 października 2014 22:21 pisze...

Jestem bardzo zadowolona ze wszystkich zakupionych sukienek i nie tylko bo inne rzeczy tez są idealne polecam ładne i niedrogie

Prześlij komentarz

newer post older post