Kurtki Asos Curve jesień 2013

21:43:00

Asos to znany sklep internetowy, który w swojej ofercie posiada także modne ubrania w dużych rozmiarach (pod submarką Asos Curve) - dokładnie w przedziale 18-28 czyli 46-56. Jesień blisko, wieczory coraz chłodniejsze więc dziś przedstawiam Wam kurtki dla tzw. puszystych. Asos wysyła paczki do Polski ale ich ciuchy możecie znaleźć lub zamówić u sprzedawców np. na Allegro czy w niektórych sklepach specjalizujących się w dużych rozmiarach.













You Might Also Like

6 komentarze

  1. Kupiłam sobie u nich beżowy płaszcz na jesień. W przecenie :) Pokazywałam na Instagramie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są. Ale jakie są ceny przykładowe i czy w Trójmieście je dostane??

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeansowa "pikowana" przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co to za modelka ?!

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie kupić tą kurtkę jeansową przeszywaną ? na allegro nie ma ich już teraz mam pięniądze nie mam kurtki help chce ją !!!!

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Wszystko o modzie w dużych rozmiarach, odzieży dla puszystych, plus size, full size i jakby tego nie nazywać czyli jak się ubrać kiedy większość ubrań jest za małych? Ubrania dla rozmiarów 44,46,48,50,52,54,56,58,60 i większych. Największe baza informacji o modzie plus size w Polsce.

Obserwują

Translate