Brit Style czyli sukienki pin up/retro nXXL (do rozmiaru 54)

23:55:00

Może na początek wyjaśnię co oznacza "nXXL" a więc wymyśliłam sobie, żeby nie pisać za każdym razem XXL, XXL, XXXXL itd to dodaje piękną "n" czyli wielokrotność - takie tam matematyczne wygibasy. Słuchajcie jest świetna wiadomość dla Fanek pin upu, retro, rockabilly, stylu japana lolita, rock'ndrolla, lat 50 itp. Polski sklep "britstyle.pl" oferuje dla Was kiecki (sukienki i spódnice) z klimatem w rozmiarach 46-54 w dziale "Rozmiary plus". Ja przedstawiam tylko kilka, na ich stronie znajdziecie znacznie więcej. Być może znacie Brit Style ale dla mnie pozytywnym zaskoczeniem jest fakt, że te alternatywne, stylizowane sukienki są do rozmiaru 54. Może wybór nie powala ale zawsze coś. Chyba sama sobie taką sprawię. Ceny wahają się w granicach 200-300 zł z czego najwięcej jest tych za 250 zł.
























You Might Also Like

4 komentarze

  1. Piękne te sukienki :)

    P.S. Wyłącz sobie weryfikację obrazkową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienki są piękne, jednak podobają mi się tylko "na innych", przy rozmiarze jaki noszę / 44, 46/ to nie bardzo, wolę inne fasony...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  3. to nie są fasony dla "puszystych" za dużo kolorów i falban ciekawe dlaczego prezentowane na chudych modelkach

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jednak uważam, że nie każda większa dziewczyna powinna tylko "ukrywać" swoje kształty. Jeżeli ktoś ma ochotę na styl retro z falbanami i kolorami - proszę bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Wszystko o modzie w dużych rozmiarach, odzieży dla puszystych, plus size, full size i jakby tego nie nazywać czyli jak się ubrać kiedy większość ubrań jest za małych? Ubrania dla rozmiarów 44,46,48,50,52,54,56,58,60 i większych. Największe baza informacji o modzie plus size w Polsce.

Obserwują

Translate